Administratief medewerker FSO schoonmaak

Administratief medewerker

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: in overleg

Kun jij snel schakelen, ben je communicatief vaardig en klaar om aan de slag te gaan in een dynamische omgeving? 

Als administratief medewerker vind je het leuk om in een levendige omgeving te werken. Je dag start met een kop koffie of thee om de werkdag goed te starten. Je bekijkt jouw e-mail en leest het bericht die via de app zijn verstuurd, maakt gelijk een to-do-lijst voor de dag.
Daarnaast is het volgende belangrijk: 

  • Een prettige telefoonstem; 
  • Kennis van Word en Excel; 
  • Je bent zelfstandig, initiatiefrijk en creatief en vindt het leuk om actief mee te denken; 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Wie zijn wij?
Facilitaire Support Organisatie B.V. is al sinds 2007 opererend in de schoonmaakbranche. Wij bieden op landelijk niveau hoogwaardige kwaliteit schoonmaakdiensten aan en beschikken daarnaast over een uitstekende service die ervoor zorgt dat wij onze klanten langdurig aan ons kunnen binden. De organisatie bestaat uit een compact team van gedreven mensen die betrokken en resultaat gericht zijn. 

Wie zoeken wij? 

Als administratief medewerker bied je ondersteuning op het gebied van personeelszaken en administratie binnen de organisatie. Je denkt in oplossingen en je gaat resultaatgericht te werk. Je bent collegiaal en je hebt een klantgerichte houding.
De volgende werkzaamheden zijn onderdeel van jouw dag: 

  • Klantcontact en telefoonafhandeling; 
  • Het uitzetten en beheren van vacatures; 
  • Het schrijven en bijhouden van de vacatureteksten; 
  • De werving en selectie van nieuwe medewerkers; 
  • Het inplannen van inwerkdagen op verschillende locaties; 
  • Het aannemen en afwijzen van kandidaten; 
  • Agendabeheer van de Rayonmanagers; 

Wat bieden wij? 

  • FSO biedt haar werknemers uitstekende arbeidsvoorwaarden aan, waarbij de inschaling afhankelijk is van je opleiding en ervaring. 
  • Bij ons werk je in een informele omgeving, waarbij jij zelf veel invloed hebt op de bedrijfsvoering en resultaten. 
  • Binnen ons bedrijf heeft iedereen zijn of haar eigen verantwoordelijkheid en toch word je nauw betrokken bij alles wat er gebeurt. 
  • Naast dit harde werken vinden er met regelmaat leuke teamuitjes en borrels plaats, want zeker niet onbelangrijk, we houden ook van een feestje! 

Kan jij je vinden in bovenstaande, dan zijn wij opzoek naar jou! 

Voor meer informatie kan je bellen naar en vragen naar Victor 015-361 26 12. 

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Vaste baan 

Rooster: 

  • Dagdienst 
  • ma-vr 

Secundaire arbeidsvoorwaarden: 

  • Bedrijfsfeesten 
  • Bedrijfsfitness 
  • Kerstpakket 
  • Pensioen 

Soorten aanvullende vergoedingen: 

  • 13e maand 
  • Vakantiegeld 

Werklocatie: Fysiek 

Jeffrey
About Jeffrey
 

Vraag uw scherpe offerte direct aan!

    Naam

    Email

    Telefoonnummer

    Bericht

    Twijfel niet en stel uw vraag!

    ''Hoe krijgt FSO B.V. mijn pand spik en span?'', ''Hoe draagt jullie mobiele applicatie bij aan een betere kwaliteit van de schoonmaak?'' Geen vraag is té gek om te stellen!

    Van maandag tot en met vrijdag kunt u van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor al uw vragen over onze schoonmaakdiensten.

    Contactgegevens

    Facilitaire Support Organisatie B.V.
    Hankweg 1

    2641 WV Pijnacker
    info@fsobv.nl

    +31 (0)15-3612612