Recruiter

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: 40 uur per week

Het grootste talent vinden en binden, dat is wat jij als recruiter van FSO gaat doen!
Hoe ga je ervoor zorgen dat kandidaten onze vacatures vinden ? Waarom moeten kandidaten kiezen voor FSO?
Dat weet jij als geen ander. Jij bent het visitekaartje van FSO en bent verantwoordelijk voor de gehele werving en selectie.

Wat ga je doen?

Jij bent verantwoordelijk voor het gehele sollicitatieproces.
In deze functie krijg je veel vrijheid om het schoonmaakpersoneel te werven en deze aan ons te binden.

Hier komen onder andere de volgende werkzaamheden bij kijken:

⁕ Het uitzetten en beheren van vacatures;
⁕ Het vinden en benaderen van het beste schoonmaaktalent;
⁕ Het inplannen van kennismakingsgesprekken op verschillende locaties;
⁕ Het aannemen en afwijzen van kandidaten;
⁕ Het in orde maken van de indiensttreding van de medewerkers;
⁕ Het regelen van de uitdiensttreding van de medewerkers;
⁕ Agendabeheer van de Rayonmanagers;
⁕ Actief meedenken hoe wij onze doelgroep kunnen inspireren en activeren, bijvoorbeeld via Social Media;
⁕ Het schrijven en up to date houden van de vacatureteksten.

Wie zoeken wij?

Vind je het leuk om in een levendige omgeving te werken en krijg jij energie van oplossings- en resultaatgericht werken? Is samenwerken voor jou geen enkel probleem en heb je een klantgerichte houding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Daarnaast is het volgende ook belangrijk:

⁕ Je bent zelfstandig, initiatiefrijk en creatief;
⁕ Je bent flexibel en een tikkeltje kritisch
⁕ Je houdt van afwisseling, geen dag is hetzelfde
⁕ Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
⁕ Daarbij heb je een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.

Wie zijn wij?

Facilitaire Support Organisatie (FSO) is een groeiend schoonmaakbedrijf.
Service en klantgerichtheid staan bij FSO op nummer 1. Dit willen wij graag bereiken met een compact maar effectief team van goede mensen, die betrokken en resultaatgericht zijn. Wij werken in een klein team, met professionele en enthousiaste medewerkers vanuit ons kantoor in Pijnacker .

Wat bieden wij?

FSO biedt haar werknemers uitstekende arbeidsvoorwaarden aan, waarbij de inschaling afhankelijk is van je opleiding en ervaring.
Deze functie betreft een parttime vacature, waarbij je veel vrijheid krijgt om deze functie zelf in te vullen. Het aantal werkuren is bespreekbaar.

Je werkt in een dynamische en informele omgeving, waarbij jij zelf veel invloed hebt op de bedrijfsvoering en resultaten.
Binnen ons bedrijf heeft iedereen zijn of haar eigen verantwoordelijkheid maar wordt het aangemoedigd om ook actief mee te denken met het bedrijf.

Naast dit harde werken vinden er met regelmaat leuke teamuitjes en borrels plaats, wat zeker niet onbelangrijk is, we houden ook van een feestje!

Heb jij interesse in deze functie? Dan horen wij graag van jou!

Heb je een vraag over deze vacature bel dan naar 015 – 361 2612 en vraag naar Steffan

Soort dienstverband: Fulltime

Jeffrey
About Jeffrey
 

Vraag uw scherpe offerte direct aan!

    Naam

    Email

    Telefoonnummer

    Bericht

    Twijfel niet en stel uw vraag!

    ''Hoe krijgt FSO B.V. mijn pand spik en span?'', ''Hoe draagt jullie mobiele applicatie bij aan een betere kwaliteit van de schoonmaak?'' Geen vraag is té gek om te stellen!

    Van maandag tot en met vrijdag kunt u van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor al uw vragen over onze schoonmaakdiensten.

    Contactgegevens

    Facilitaire Support Organisatie B.V.
    Hankweg 1

    2641 WV Pijnacker
    info@fsobv.nl

    +31 (0)15-3612612