Account manager FSO schoonmaak

Account Manager

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: in overleg

Maak jij graag mensen blij met jouw proactieve houding en enthousiasme en vind jij het leuk om mensen te overtuigen? 

Dan is de functie account manager in de schoonmaakbranche iets voor jou! 

Wie zijn wij?
Facilitaire Support Organisatie B.V. is al sinds 2007 opererend in de schoonmaakbranche. Wij bieden op landelijk niveau hoogwaardige kwaliteit schoonmaakdiensten aan en beschikken daarnaast over een uitstekende service die ervoor zorgt dat wij onze klanten langdurig aan ons kunnen binden. De organisatie bestaat uit een compact team van gedreven mensen die betrokken en resultaat gericht zijn. 

Jouw verantwoordelijkheden: 

Als account manager ben jij een belangrijk onderdeel van het salesteam. Samen met de salesmanager signaleer je verkoopkansen, genereer je actief nieuwe leads, benader je potentiële klanten en zorg je voor een volledige administratie. Het bezoeken met potentiëlen klanten en het presenteren van onze diensten valt ook onder jouw werkzaamheden.
Je opereert zelfstandig, maar daarnaast heb je veel contact met je collega’s in de binnen- en buitendienst om te werken naar het maximale resultaat. 

Wat vinden wij belangrijk: 

Het is een pre als je relevante werkervaring hebt; 

  • Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel en creatief; 
  • Je bezit de “gunfactor”; 
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs; 
  • Je bent op zoek naar een fulltime functie; 
  • Dat je het leuk vindt om actief mee te denken binnen de organisatie; 
  • Je bent accuraat en gestructureerd 
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden. 
  • Een klantgerichte en pro-actieve houding 

 Wat krijg je ervoor terug? 

Jouw eigen aantrekkelijke plek in een gezellig team vol enthousiaste collega’s in een groeiende organisatie. 

  • Uiteraard een aantrekkelijk salaris elke 4 weken; 
  • Jouw eigen aantrekkelijke werkplek in een gezellig team vol enthousiaste collega’s 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een auto, telefoon en laptop van de zaak voor zakelijk gebruik; 
  • Méér dan voldoende vakantiedagen om weer bij te komen; 
  • Jouw kans om mee te groeien in een groeiende organisatie; 
  • Om de maand een gezellig bedrijfsuitje; 
  • Onder werktijden fitnessen in onze eigen sportschool.

Voor meer informatie kan je bellen naar en vragen naar Victor 015-361 26 12. 

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime 

Rooster: 

  • Dagdienst 
  • ma-vr 

Secundaire arbeidsvoorwaarden: 

  • Bedrijfsfeesten 
  • Bedrijfsfitness 
  • Kerstpakket 
  • Pensioen 

Soorten aanvullende vergoedingen: 

  • Vakantiegeld 

Opleiding: 

  • MBO (Gewenst) 

Ervaring: 

  • Sales: 1 jaar (Gewenst) 
Jeffrey
About Jeffrey
 

Vraag uw scherpe offerte direct aan!

    Naam

    Email

    Telefoonnummer

    Bericht

    Twijfel niet en stel uw vraag!

    ''Hoe krijgt FSO B.V. mijn pand spik en span?'', ''Hoe draagt jullie mobiele applicatie bij aan een betere kwaliteit van de schoonmaak?'' Geen vraag is té gek om te stellen!

    Van maandag tot en met donderdag kunt u van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor en vrijdag kunt u van 9:00 uur tot 16:00 telefonisch contact opnemen voor al uw vragen over onze schoonmaakdiensten.

    Contactgegevens

    Facilitaire Support Organisatie B.V.
    Hankweg 1

    2641 WV Pijnacker
    info@fsobv.nl

    +31 (0)15-3612612

    Openingstijden kantoor:

    Ma: 09:00 - 17:00
    Di: 09:00 - 17:00
    Wo: 09:00 - 17:00
    Do: 09:00 - 17:00
    Vrij: 09:00 - 16:00