Salesmanager

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: in overleg

Maak jij mensen graag blij met jouw proactieve houding en enthousiasme? Heb je een talent voor overtuigen en krijg je energie van het opbouwen van klantrelaties?
Dan is de functie van Salesmanager in de schoonmaakbranche echt iets voor jou!
Over ons
Facilitaire Support Organisatie B.V. (FSO) is sinds 2007 actief in de schoonmaakbranche. Wij leveren hoogwaardige schoonmaakdiensten op landelijk niveau en staan bekend om onze uitstekende service. Hierdoor bouwen wij langdurige relaties op met onze klanten. Ons team bestaat uit betrokken en resultaatgerichte collega’s die samen zorgen voor een prettige en professionele werkomgeving.
Wat ga je doen?
Als salesmanager ben jij een essentieel onderdeel van ons salesteam. Samen met je collega’s:
  • Signaleer je commerciële kansen en trends in de markt;
  • Genereer je actief nieuwe leads en benader je potentiële klanten;
  • Bezoek je prospects en presenteer je onze diensten op overtuigende wijze;
  • Verzorg je de volledige administratieve afhandeling van je salestrajecten;
  • Werk je nauw samen met collega’s van de binnen- en buitendienst om tot het beste resultaat te komen.
Je werkt zelfstandig, maar staat er nooit alleen voor!
Wat vragen we van jou?
  • Relevante werkervaring is een pré, maar geen vereiste;
  • Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel en creatief;
  • Je hebt de “gunfactor” en weet mensen makkelijk voor je te winnen;
  • Je beschikt over een rijbewijs B;
  • Je denkt actief mee over verbeteringen binnen de organisatie;
  • Je werkt accuraat en gestructureerd;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een klantgerichte en proactieve instelling.
Wat bieden wij jou?
  • Een aantrekkelijke plek in een hecht en enthousiast team binnen een groeiende organisatie;
  • Een goed salaris (uitbetaling elke 4 weken);
  • Werken in een informele, prettige werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een auto van de zaak (voor zakelijk gebruik);
  • Telefoon en laptop (voor zakelijk gebruik);
  • Ruim voldoende vakantiedagen om goed tot rust te komen;
  • De kans om mee te groeien met een ambitieus bedrijf;
  • Gezellige bedrijfsuitjes om de teamspirit te versterken;
  • Mogelijkheid tot bedrijfsfitness.
Interesse?
Wil je meer weten over deze functie?
Bel ons gerust via 015 – 361 2612 en vraag naar Victor of solliciteer via de onderstaande knop. We kijken uit naar jouw reactie!

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime 

Rooster: 

  • Dagdienst 
  • ma-vr 

Secundaire arbeidsvoorwaarden: 

  • Bedrijfsfeesten 
  • Bedrijfsfitness 
  • Kerstpakket 
  • Pensioen 

Soorten aanvullende vergoedingen: 

  • Vakantiegeld 

Opleiding: 

  • MBO (Gewenst) 

Ervaring: 

  • Sales: 1 jaar (Gewenst) 
Jeffrey
About Jeffrey
 

Vraag uw scherpe offerte direct aan!

    Naam

    Email

    Telefoonnummer

    Bericht

    Twijfel niet en stel uw vraag!

    ''Hoe krijgt FSO B.V. mijn pand spik en span?'', ''Hoe draagt jullie mobiele applicatie bij aan een betere kwaliteit van de schoonmaak?'' Geen vraag is té gek om te stellen!

    Van maandag tot en met donderdag kunt u van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor en vrijdag kunt u van 9:00 uur tot 16:00 telefonisch contact opnemen voor al uw vragen over onze schoonmaakdiensten.

    Contactgegevens

    Facilitaire Support Organisatie B.V.
    Hankweg 1

    2641 WV Pijnacker
    info@fsobv.nl

    +31 (0)15-3612612

    Openingstijden kantoor:

    Ma: 09:00 - 17:00
    Di: 09:00 - 17:00
    Wo: 09:00 - 17:00
    Do: 09:00 - 17:00
    Vrij: 09:00 - 16:00