Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: 40 uur per week
Ben je opzoek naar een uitdagende baan met veel vrijheden maar ook zeker met verantwoordelijkheden? Een baan waar je kunt doorgroeien, waar echt naar jou gekeken wordt?
En herken jij je in onderstaande kenmerken:
- een talent in organiseren en plannen
- een echte “People Manager”
- en flexibel in werktijden
- in het bezit van je rijbewijs
- en stressbestendig
Dan ben jij degene die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Facilitaire Support Organisatie B.V. is al sinds 2007 opererend in de schoonmaakbranche. Wij bieden op landelijk niveau hoogwaardige kwaliteit schoonmaakdiensten aan en beschikken daarnaast over een uitstekende service die ervoor zorgt dat wij onze klanten langdurig aan ons kunnen binden. De organisatie bestaat uit een compact team van gedreven mensen die betrokken en resultaat gericht zijn.
Hoe ziet je dag eruit?
Jij bent veel op de weg en aan jou de taak om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Dit doe je door middel van het geven van leiding aan de schoonmaakmedewerkers. De regio die onder jouw leiding valt, moet staan als een huis. Zo zorg je ervoor dat de juiste mensen op de juiste locaties werken en dat zij de juiste werkzaamheden uitvoeren conform een planning die jij gemaakt hebt onder het genot van een heerlijk bakje koffie.
Uiteraard moet men ook over de juiste materialen en middelen beschikken om het werk goed uit te voeren, daarom bewaak je continu de voorraad in jouw rayon. Daarnaast ben je dé schakel tussen de klant en FSO. Je zorgt ervoor dat de dienstverlening voldoet aan de eisen van de klant. Daarnaast onderhoud je intensief contact met de klant en plan je hier ook regelmatig evaluatiegesprekken voor in. Door onze handige en doorontwikkelde FSO (mobiele) app, zijn de lijnen kort tussen de klant, schoonmakers en jou.
Wanneer je regio uitstekend draait, kan je tussen het werk door je collega’s op kantoor uitdagen voor een potje pool, tafelvoetbal of darts of gewoon lekker relaxen in onze lounge. Ook is er de mogelijkheid om gebruik te maken van onze eigen fitnessruimte.
Dit is een uitdagende en dynamische functie waarbij communicatie de sleutel is en dus sterke communicatieve vaardigheden zeker vereist zijn.
Wat vragen wij?
- Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
- Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel en creatief;
- Je ziet jezelf als een ‘People Manager’, je weet mensen voor je te winnen;
- Je beschikt over een ‘hands on’ mentaliteit en bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken;
- Je bent in het bezit van een rijbewijs-B;
- Je bent op zoek naar een fulltime functie;
- Wisselende werktijden en avonden werken is voor jou geen probleem.
Wat krijg je ervoor terug?
Jouw eigen aantrekkelijke plek in een gezellig team vol enthousiaste collega’s in een groeiende organisatie.
- Uiteraard een aantrekkelijk salaris elke 4 weken;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een auto, telefoon en laptop voor zakelijk doeleinden
- Méér dan voldoende vakantiedagen om weer bij te komen;
- Jouw kans om mee te groeien in een groeiende organisatie;
- Om de maand een gezellig bedrijfsuitje;
- Onder werktijden fitnessen in onze eigen sportschool.
Voor meer informatie kan je bellen naar 015-3612612 en vraag naar Victor.
Soort dienstverband: Fulltime
Rooster:
- Avondwerk
- Dagdienst
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Bedrijfsfeesten
- Bedrijfsfitness
- Pensioen
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Werklocatie: Onderweg