Assistent rayonmanager FSO schoonmaak

Assistent Rayonmanager

Werkdagen : maandag t/m vrijdag   

Uren: in overleg

Ben je opzoek naar een uitdagende baan met veel vrijheden maar ook zeker met verantwoordelijkheden? Een baan waar je kunt doorgroeien, waar echt naar jou gekeken wordt? En herken jij je in onderstaande kenmerken: 

– een echte “People Manager” en flexibel in werktijden
– in het bezit van je rijbewijs en stressbestendig 

Dan ben jij degene die wij zoeken! 

FSO is allereerst de gezelligste en beste werkgever. En het allerbelangrijkste, gezellige collega’s om dit alles mee te delen. Daarbij krijg je ook nog eens iedere 4 weken je salaris, in plaats van iedere maand. 

Wie zijn wij? 

Facilitaire Support Organisatie B.V. is al sinds 2007 opererend in de schoonmaakbranche. Wij bieden op landelijk niveau hoogwaardige kwaliteit schoonmaakdiensten aan en beschikken daarnaast over een uitstekende service die ervoor zorgt dat wij onze klanten langdurig aan ons kunnen binden. De organisatie bestaat uit een compact team van gedreven mensen die betrokken en resultaat gericht zijn. Naast dit harde werken vinden er met regelmaat leuke teamuitjes en borrels plaats. 

Hoe ziet je dag eruit?
Jij bent veel op de weg en aan jou de taak om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Dit doe je door middel van te sparren met de rayonmanager en het coachen van de schoonmaakmedewerkers. De regio die onder jou en de regiomanager valt, moet staan als een huis. Zo zorg je ervoor dat de juiste mensen op de juiste locaties werken en dat zij de juiste werkzaamheden uitvoeren conform de planning. 

Ook voorraad beheer valt onder jouw verantwoording. Daarnaast ben je dé schakel tussen de klant en de rayonmanager dus onderhoud je contact met de klant. Door onze handige en doorontwikkelde FSO (mobiele) app, zijn de lijnen kort tussen de klant, schoonmakers en jou. 

Dit is een uitdagende en dynamische functie waarbij communicatie de sleutel is en dus sterke communicatieve vaardigheden zeker vereist zijn. 

Je ondersteund meerdere regiomanagers. Wanneer jullie regio’s uitstekend draaien, kan je tussen het werk door je collega’s op kantoor uitdagen voor een potje pool, tafelvoetbal of tafeltennis. Ook is er de mogelijkheid om gebruik te maken van onze eigen fitnessruimte. 

Functie-eisen: 

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau; 
  • Flexibele werktijden en avonden werken is voor jou geen probleem.  
  • Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel en creatief; 
  • Je ziet jezelf als een ‘People Manager’, je weet mensen voor je te winnen; 
  • Je beschikt over een ‘hands on’ mentaliteit en bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken; 
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs-B; 
  • Je bent op zoek naar een parttime functie; 

 

Wat krijg je ervoor terug? 

Jouw eigen aantrekkelijke plek in een gezellig team vol enthousiaste collega’s in een groeiende organisatie. 

  • Uiteraard een aantrekkelijk salaris elke 4 weken; 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een auto, telefoon van de zaak en méér dan voldoende vakantiedagen om weer bij te komen; 
  • Jouw kans om mee te groeien in een groeiende organisatie; 
  • Regelmatig een gezellig uitje. 

Voor meer informatie kan je bellen naar 015-3612612 en vraag naar Victor. 

Soort dienstverband: Parttime 

Rooster: 

  • Avondwerk 
  • Dagdienst 
  • ma-vr 

Secundaire arbeidsvoorwaarden: 

  • Bedrijfsfeesten 
  • Bedrijfsfitness 
  • Pensioen 

Soorten aanvullende vergoedingen: 

  • Vakantiegeld 

Werklocatie: Onderweg 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”Ik wil solliciteren” style=”gradient-custom” gradient_custom_color_1=”#7fcdea” gradient_custom_color_2=”#3fbcea” link=”url:http%3A%2F%2Ffsobv.nl%2FSolliciteren%2F|||“][/vc_column][/vc_row] 

Jeffrey
About Jeffrey
 

Vraag uw scherpe offerte direct aan!

    Naam

    Email

    Telefoonnummer

    Bericht

    Twijfel niet en stel uw vraag!

    ''Hoe krijgt FSO B.V. mijn pand spik en span?'', ''Hoe draagt jullie mobiele applicatie bij aan een betere kwaliteit van de schoonmaak?'' Geen vraag is té gek om te stellen!

    Van maandag tot en met vrijdag kunt u van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor al uw vragen over onze schoonmaakdiensten.

    Contactgegevens

    Facilitaire Support Organisatie B.V.
    Hankweg 1

    2641 WV Pijnacker
    info@fsobv.nl

    +31 (0)15-3612612