Administratief medewerker

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: in overleg

Vind je het leuk om in een informeel en dynamisch team te werken?

Dan hebben wij de uitdaging voor jou!

Jouw takenpakket bestaat uit de volgende werkzaamheden:

  • Beheren en onderhouden van de personeelsadministratie
  • In -en uitstoom beheren van de medewerkers
  • Het opstellen van arbeidsovereenkomst en zzp overeenkomsten
  • Beheren en controle van het verzuimtraject
  • Ondersteuning van de werving en selectie
  • Aanspreekpunt voor de medewerkers en managers omtrent CAO gerelateerde vragen

Kortom! In deze functie ben jij een echte spin in het web binnen de organisatie!

FUNCTIE-EISEN

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding, richting personeelsbeleid;
  • Of 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Heb je uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Vindt het fijn om in een informeel en dynamisch team te werken;
  • Je spreekt en schrijft Engels en Nederlands;

Heb jij interesse in deze functie? Dan horen wij graag van jou!
We ontvangen graag jouw motivatiebrief, CV en foto.

Soort dienstverband: Fulltime (parttime is bespreekbaar)

Jeffrey
About Jeffrey
 

Vraag uw scherpe offerte direct aan!

    Naam

    Email

    Telefoonnummer

    Bericht

    Twijfel niet en stel uw vraag!

    ''Hoe krijgt FSO B.V. mijn pand spik en span?'', ''Hoe draagt jullie mobiele applicatie bij aan een betere kwaliteit van de schoonmaak?'' Geen vraag is té gek om te stellen!

    Van maandag tot en met vrijdag kunt u van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor al uw vragen over onze schoonmaakdiensten.

    Contactgegevens

    Facilitaire Support Organisatie B.V.
    Hankweg 1

    2641 WV Pijnacker
    info@fsobv.nl

    +31 (0)15-3612612