Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: 40 uur per week
Je bent dagelijks onderweg om jouw medewerkers aan te sturen, de kwaliteit van de dienstverlening te bewaken en een goede relatie met de klant te onderhouden.
- Aansturen, motiveren en begeleiden van schoonmaakmedewerkers
- Opstellen van efficiënte planningen
- Controleren van werkzaamheden en zorgen voor kwaliteitsborging
- Contact onderhouden met klanten en evaluatiegesprekken plannen
- Beheren van voorraad en middelen binnen jouw rayon
- Signaleren van knelpunten en het aandragen van oplossingen
- MBO werk- en denkniveau
- Rijbewijs B
- Je bent zelfstandig, stressbestendig en hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
- Je bent flexibel en vindt het geen probleem om in de avonden te werken.
- Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden
- Ervaring in leidinggeven is een pré
- Een afwisselende functie binnen een gezellig, hecht team
- Veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatief
- Marktconform salaris (uitbetaling elke 4 weken)
- Auto, telefoon en laptop van de zaak voor zakelijke doeleinden
- Ruime hoeveelheid vakantiedagen
- Bedrijfsfitness (ook onder werktijd!)
- Leuke, maandelijkse bedrijfsuitjes
- Volop kansen om mee te groeien binnen een stabiele en groeiende organisatie
Soort dienstverband: Fulltime
Rooster:
- Avondwerk
- Dagdienst
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Bedrijfsfeesten
- Bedrijfsfitness
- Pensioen
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Werklocatie: Onderweg


