Rayonmanager | Diverse regio’s

Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Uren: 40 uur per week

 

 

Rayonmanager Schoonmaakbranche FSO B.V.

Ben jij een kei in organiseren, onderhandelen en plannen?

Ben jij representatief en een echte “People Manager”?

Heb jij geen 9 tot 5 mentaliteit en heb jij een rijbewijs?

Lees dan snel verder, misschien is deze functie als rayonmanager in de schoonmaakbranche iets voor jou!

Wie zijn wij?
FSO B.V. is een groeiende organisatie. Wij bieden op landelijk niveau hoogwaardige kwaliteit schoonmaakdiensten aan en beschikken daarnaast over een uitstekende service die ervoor zorgt dat wij onze klanten langdurig aan ons kunnen binden.

Hoe ziet je dag eruit?
Jij bent veel op de weg en aan jou de taak om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Dit doe je door middel van het geven van leiding aan de schoonmaakmedewerkers. Het rayon wat onder jouw bewind valt, moet staan als een huis. Zo zorg je ervoor dat de juiste mensen op de juiste locaties werken en dat zij de juiste werkzaamheden uitvoeren conform een planning die jij gemaakt hebt onder het genot van een heerlijk bakje koffie.

Uiteraard moet men ook over de juiste materialen en middelen beschikken om het werk goed uit te voeren, daarom bewaak je continu de voorraad in jouw rayon. Daarnaast ben je dé schakel tussen de klant en FSO. Je zorgt ervoor dat de dienstverlening voldoet aan de eisen van de klant. Daarnaast onderhoud je intensief contact met de klant en plan je hier ook regelmatig evaluatiegesprekken voor in.

Wanneer je rayon uitstekend draait, kan je tussen het werk door je collega’s op kantoor uitdagen voor een potje pool, tafelvoetbal of darts of gewoon lekker relaxen in onze lounge. Dit is een uitdagende en dynamische functie waarbij communicatie de sleutel is en dus sterke communicatieve vaardigheden zeker vereist zijn.

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die aan het begin van zijn carrière staat of toe is aan een tweede stap. Uiteraard zullen wij jou opleiden als een volwaardige Rayonmanager.

Functie-eisen?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • MBO-ers die in dit profiel passen zijn van harte welkom;
  • Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel en creatief;
  • Aantal jaar leidinggevende ervaring is een pré;
  • Je ziet jezelf als een ‘People Manager’, je weet mensen voor je te winnen;
  • Je beschikt over een ‘hands on’ mentaliteit en bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken;
  • Je bent organisatorisch sterk en je houdt van dynamiek;
  • Je bent stressbestendig en hebt een zeer flexibele instelling;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs-B.

Wat krijg je ervoor terug?

Jouw eigen aantrekkelijke plek in een gezellig team vol enthousiaste collega’s in een groeiende organisatie.

  • Uiteraard een aantrekkelijk salaris elke 4 weken;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een auto, telefoon en tablet van de zaak en méér dan voldoende vakantiedagen om weer bij te komen;
  • Jouw kans om mee te groeien in een groeiende organisatie;
  • Om de maand een gezellig bedrijfsuitje.

Voor meer informatie kan je bellen naar 015-361 26 12 en vragen naar Nadia.

Jeffrey
About Jeffrey
 

Vraag uw scherpe offerte direct aan!

    Naam

    Email

    Telefoonnummer

    Bericht

    Twijfel niet en stel uw vraag!

    ''Hoe krijgt FSO B.V. mijn pand spik en span?'', ''Hoe draagt jullie mobiele applicatie bij aan een betere kwaliteit van de schoonmaak?'' Geen vraag is té gek om te stellen!

    Van maandag tot en met vrijdag kunt u van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor al uw vragen over onze schoonmaakdiensten.

    Contactgegevens

    Facilitaire Support Organisatie B.V.
    Hankweg 1

    2641 WV Pijnacker
    info@fsobv.nl

    +31 (0)15-3612612